Monday, March 3, 2008

Endelig :D

Endelig er jeg på nett igjen! Det skjedde noe før jul, og nettet forsvant. Hybelverten har prød å fikse det, men uten hell.
Nå er jeg derimot tilbake, og gjett om jeg er happy!! :D

Spesielt damene på BP, skravling og sladring! Og så sene kvelder med MSN med mine venner som er spredd over hele landet og ikke minst verden.. Nå er jeg tilbake, og jeg er klar til å catche up med dere!!

Her går livet som vanlig. Jeg leser en del skolebøker. Barnepsykologi og Barnepedagogikk. Utrolig spennende, og jeg koser meg faktisk litt med å lese om sånne ting! DET trodde jeg ALDRI jeg kom til å si! hehe. Det er vel sånn at med årene vet man hva man vil, og jeg er så glad jeg vet hva jeg vil nå! Endelig har jeg funnet ut hva det er jeg vil med livet mitt, hva jeg vil jobbe med. :)

Sanna går i barnehagen. Stooortrives! Forteller hver dag fra hva ho har gjort i dag. Og jeg får så mange positive tilbakemeldinger om hvor bra ho har det, hvordan ho trives, at ho er så god og trygg.. Det er godt å høre for et mammahjerte :)
Hjemme går alt fint. Det er mye lek, kos og snakking. Det er absurd å ha en lang samtale med en person som ser ut som deg selv og er så lik deg. For noe annet kan ikke noen som har sett meg som baby si! Tro kopi mamman ja.. :)
Nå i dag har vi hatt det første tegn til at våren er på vei til Bergen, og vi ser fram til sol, lengre dager og å være mer ute.

Kort sagt så har vi det bra, og jeg gleder meg til å oppdatere dere litt mer her inne :)

So long, Lene..

No comments: