Thursday, April 3, 2008

August-04


Siden jeg gikk gravid med lillemor, har jeg vært på forum på nett. Som førstegangsmamma var det godt å ha noen å spørre om små og store bekymringer. Men etter hvert så har de blitt mer enn "bare" folk jeg spurte om råd. De har blitt venninner av meg, hver og en. Vi deler gleder, sorger og bekymringer. Det har jeg gjort i stor grad. Det jeg har gått gjennom de siste årene har vært grusomt! Jeg har ikke ord for hvor oppgitt jeg har vært. Men disse damene har vært der, latt meg øse ut av meg alt jeg tenker på, kommet med trøstende ord og backa meg opp.

Nå, 4 år etter jeg først ble kjent med de, har jeg truffet mange av de. Åslaug og Guri treffer jeg med jevne mellomrom, noen har kommet på besøk til meg fra østlandet, noen har jeg truffet her og der. Utrolig flotte damer er det :)

For 3 uker siden skjedde det noe som ga meg en knekk hvertfall. "Noen" brøt seg inn på mailen min og facebook-kontoen min. Orker ikke gå inn på detaljer, men de som kjenner meg godt, vet hva som skjedde.
Disse damene stilte opp igjen, og fikk meg til å stå på for å ordne opp. Det gjorde jeg, og jeg er faktisk veldig stolt av meg selv!! Jeg sitter ikke bare og tar imot lenger! Jeg har blitt sterkere, og står heller på for å gjøre ting annerledes.

Hvertfall, når jeg kom hjem fra påskeferie, så lå det en pakke i posten. Det var fra damene i klubben min. *rørt*
Et kort, der det stod: "For good times, for bad times, I'll be on your side for ever moore. That's what friends are for.."
Jeg, som er over gjennomsnittet følsom, gråt så tårene rant.
Inni lå et smykke, et sånt englebarn-smykke. Av en liten jente, som skal være min skatt. Sanna.
Det varmet sånn, og jeg setter så stor pris på dere. Tusen takk for all støtte! Dere er helt supre, og jeg setter pris på hver og en av dere! :) Som dere sa, så er dere med meg og gir meg styrke når jeg har på meg smykket..
Gla i dere!!

No comments: