Sunday, May 18, 2008

17.mai

17.mai er ikke det samme uten Sanna..

Men i år var det sånn at pappan hadde henne den dagen.
Da hadde jeg egentlig planlagt å ligge på sofaen og sture, barnslig som jeg er :P
Neida, men planla en rolig dag hjemme med avslappning og film.
Men så spurte Cecilia om jeg kunne være med korpset hennes. Det var greit det..

Så 17.mai så møtte vi opp på Haukås for å spille marsjer.
Først vil jeg bare si at det er en STOR myte at korpsfolk liker marsjer og 17.mai. Det er ikke min erfaring at det stemmer hverfall..

Etter endt marsjering var det en liten konsert på Haukås Skole. Det ble en interessant opplevelse siden det ble bladspilling for min del, da jeg ikke har vært på en eneste øving. Men publikum var særdeles lite kritiske, så da gikk det greit ;) Var 5 stk fra de jeg gikk på folkehøyskole med i korpset, så det var koselig!

Etterpå dro jeg og Cecilia til byen, der vi møtte Knut, typen hennes og gikk og spiste på "Brød og vin". Koselig :) Så så vi litt på livet før mammahjertet begynte å få litt vondt og jeg tusla hjem. Kjenner at jeg gleder meg til neste år når jeg får kle Sanna i bunad og vise henne frem til alle sammen ;)



Cecilia, Odd Ivar og Lene2 :) Så fiiine atte!




Jeg og Cecilia:)




Super-Catwåmman-Annie :D




Cilia og Knut :) Spise is på festplassen e koselig!




Oddis gjør oppvarming! Niiice!! :D

No comments: