Thursday, October 2, 2008

Lenge siden sist




Ja, det ble lenge mellom innleggene mine her nå ser jeg. Tiden strekker ikke til lenger! Det er opp og stå 07.30, dusje, kle på meg og Sanna, pakke matpakke,pakke sekken hennes og skoletingene mine, komme oss ut gjennom dørene, levere i barnehagen, gå på skolen, gruppearbeid, hente i barnehagem handle, lage middag, leke litt, leggetid, lesing på skolearbeid, sove.
Og sånn går nu dagan..

Det er travelt, men utroolig kjekt! Vi nyter helgene virkelig, det er vår tid til å være sammen, snuppa og jeg :)
Vi trives her i Volda, har fått meg mange nye venner og Sanna også! Ho elsker barnehagen, snakker mye om ungene der og er en lykkelig jente!
På skolen går det bare bra. Mye undervisning, men det er gøy. Vi skal ha prosjektpraksis etter jul, og det blir interessant.
Nå har vi jobbet en del med en rapport som skal innleveres, og den er nesten ferdig.

Ellers har jeg liksom fått meg noen gode venner da, og det er kjekt å ha! Noen supre damer i klassen som bare har funnet kjemien med en gang, og vi har startet en kollokviegruppe. Hittil har det vel kaaaaanskje vært mest prat og latter, men jeg tror vi kommer til å få i gang noen heftige diskusjoner i løpet av høsten ;)

Så vi har det bra her i Volda! Legger ut noen bilder av jentekvelden vi hadde på fredag :)

No comments: