Monday, June 15, 2009

Fantasivenner

Må bare dele en liten historie med dere. Sanna har alltid hatt fantasivenner. Før hadde hun en som het "musen". Musen likte veldig godt ost, og Sanna passa på den hele tiden. Den skulle ha mat hvis vi skulle ut av huset, og de hadde mange morsomme samtaler. hehe

Nå i går kom det noen andre venner på besøk. Sanna masa på mamman om at hun måtte stå opp. Joda, sa jeg og tok av meg dyna. "Men mamma! Du må jo si fra før du tar av deg dyna, sånn at vennene mine kan gå ut!!" Mammaen ble litt forundret, go skjønte ikke heeelt hva hun mente. Joda, vennene hennes fra havet hadde kommet. Sjøhesten Ville, blekkspruten Lars og flere andre fisker.
De var her i hele går, og Sanna lagde te-selskap til de og alt. Men i kveld ble det problemer.

Hennes venner fra havet skulle nemlig sove i hennes seng, og de tok ALL plassen! Det medførte at det ikke var plass til henne, og hun måtte dermed sove i mamman sin seng... Disse sjøhestene er jammen frekke og tar seg til rette!!!

Så nå sover det en platinablond jente, med blå øyne og verdens beste kosekinn. Kjenner at jeg gleder meg litt til å legge meg ved siden av henne og gi henne en suss på panna. Er litt glad for at disse vennene fra havet ville komme akkurat til oss ;)

1 comment:

Rosa said...

hihi, så praktisk at det var plass i mamma si seng, då ;) og sovande godjenter i senga når ein sjølv kjem krypande er det beste som fins!