Monday, November 26, 2007

Lek




Hjemme hos oss er det nesten alltid musikk på. Sanna elsker å tulle rundt i stua, og vi har blitt habile dansepartnere, jeg og Sanna :)
Det er alltid plass til lek og tull, siden mamman kanskje er vel så tullete som 3-åringen.

Jeg syns det å ha fantasi er en utrolig viktig egenskap, og det å utvikle den hos henne er utrolig gøy :D
Her en dag lå hun under stuebordet. Jeg sa at hun var en løve, og at hun ikke måtte spise meg til middag. Da kryyyper hun bortover mot sofaen, og sier: "Jeg er en løve.. tann!!!" hehehe


Fikk tatt noen bilder av en hyper Sanna her en dag. Her viser ho hor gøy ho har det, holder på å dette sammen av latter! :D Det er sånne øyeblikk som varmer et mammahjerte..

4 comments:

Rosa said...

Skjønne jenta! Ser ut som dere alltid koser dere der hjemme :)

Gleder meg til å følge dere videre i bloggen og ellers ;)

Glad i dere, jentene mine!

Lene said...

Nja.. Ikke alltid :P hehe
Men vi har det koselig vi to :) Herlig å ha henne her nesten hele tiden!

Linda said...

Så flott blogg du har fått deg da. Sanna er jo så skjønn. Og dere ser virkelig ut til å kose dere sammen.

klem Linda (Bella)

GJK said...

Nommin, så skjønn ei snuppe du har :) jeg har lurt litt på hvem du er på Facebook, også var det hornberta jo :D koselig blogg du har :) Mange klemmer fra Berta1973 (Juliane) :D