Monday, November 26, 2007

Pepperkakebaking




Ja, julen nærmer seg!
Sanna var hjemme i dag fra barnehagen pga feber. Formen var likevel på topp, så vi måtte finne på noe. Det ble baking av pepperkaker. (Neida, jeg er ingen husmor, så deigen ble kjøpt på IKEA).

Det var gøy en liten stund. Da laget hun "Mummihuset" i deig, og trykte ut griser og damer i høyt tempo. Men så blir det kjedelig. Da blir det mamman som blir stående med all "kosen".
Men pepperkaker ble det.
Så nå er vi klare til førjulen med alt det fører med seg.

Må innrømme at jeg gleder meg mest til jeg og Sanna sitter på flyet på vei hjem. Det er der julen er, og alle de gode tradisjonene som jeg og mine søsken er avhengige av ;) Gleder meg til å innføre de for Sanna. Sist jul var ho med pappan sin, og jula før var ho bare litt over 1 år og skjønte fint lite.
I år er det full pakke med nisse, julaften, forventninger og kos.
Store jenta mi..

Legger ved noen bilder av bakinga :)

1 comment:

Linda said...

Koselig med pepperkakebaking. Nora og jeg har planer vi og. Men som deg blir jeg nok stående med hele stasen alene etter kort tid. Er vel litt av sjarmen med å være mor det ;)