Thursday, April 10, 2008

Verdens heldigste..


Vet du at jeg er verdens heldigste?
Jeg er faktisk det.. Jeg var nettopp inne og så på det lille, lyse hodet som ligger på puta si nå. Ho er helt uten bekymringer i denne verden, ho bare er her.
Og så får jeg lov til å være mamman hennes..

Selvfølgelig blir det diskusjoner, litt trass er inne i bildet og man er jo sliten av og til. Men det betyr så lite når man får lov til å være sammen så masse som vi gjør. Og jeg har verdens snilleste 3-åring tror jeg.
bare i går så sa ho til meg:

"Du e skjønn, mamma!"
"Du e verdens fineste!"
"Ei elska deg!"
"Ei e gla i deg"

Ho er så omtenksom at jeg blir helt overvelda. Ho bruker ikke disse fine ordene til egen vinning heller, det er for å glede meg! Jeg er flink til å skryte av henne også da, så ho skjønner sikkert at det er fint å få høre sånt :) Skjønnasen..

Legger ved et bilde med ramme jeg lagde dagen etter rettsaken i sommer.Det betyr så mye for meg, jeg satt her helt skjelven etter å ha fått ca 80% av den daglige omsorgen. Hadde kjempa for det i 2 år da. Tårene rant, og jeg har aldri vært så glad før. Tror jeg aldri kommer til å bli det igjen heller. 21.august. Den nest viktigste dagen i mitt liv.

Ja, jeg er verdens heldigste..;)

1 comment:

Anonymous said...

Så herlig vennen!!