Saturday, April 12, 2008

Innbrudd

Ja, det er det jeg har hatt. Innbrudd i privatlivet mitt. Noen har vært inne på min mail, lest alt de har hatt interesse av, og kommet seg inn på facebook-kontoen min. Der har de lest alle mine private meldinger til venner og kjente.
Til og med stjålet min identitet og skrevet meldinger "fra meg". Jeg syns det er helt forferdelig. Jeg føler det som at noen har brutt seg inn i livet mitt og prøvd å ødelegge masse.
Nå er politiet varslet, og jeg håper den som har gjort det blir tatt. Jeg skal hvertfall gjøre alt min makt for at det skal skje. Jeg er ikke en person som blir sinna, men jeg blir innmari skuffa og lei meg.

Hvis det er noen av dere som har fått en melding/mail fra meg som er i en tone som ikke er vanlig for meg, så vær så snill og si ifra. :)

Klem Lene

10 comments:

Anonymous said...

Kjære Lene. Jeg synes de overgrepene du har vært utsatt for er helt horrible. Håper virkelig politiet tar fatt i dette og får naglet den som er ansvarlig. INGEN burde bli utsatt for noe slikt som du har. Du vet at du har vår støtte og at vi følger med på det som skjer. Stor klem, Renate

Anonymous said...

Kjære Lene. Det er jo helt utrolig hvor dypt enkelte kan synke! Den skyldige skal bli tatt og få sin straff, det er jeg sikker på!

Du har vår fulle støtte, Lene - vi er glad i deg og heier på deg.

Stor klem fra Bente

Anonymous said...

Off, vennen, tenk at det skal finnes sånne idioter der ute. Skjønner godt at du synes det er ekkelt. Det at noen gir seg ut for å være deg, det er bare totalt forkastelig.

Er sikker på at syndere blir tatt og må gjøre opp for seg.

Klæm fra mæ

Anonymous said...

Hei Lene
Det er helt forferdelig at noen har klart å gjøre noe slikt mot et snilt og godt menneske.
Håper politiet klarer å ta den/de ansvarlige og gi en passende straff
Vi støtter deg
Klem Katrine

Anonymous said...

Huff vennen,syns dette var helt grusomt.Håper virkelig personen(e) som står bak det blir tatt!

Full støtte fra meg og mine.Vi heier på deg!

Klem fra Evy

Anonymous said...

Det er heilt utruleg at nokon skal gå til det steg å utgje seg for å vere deg, berre for å øydelegge! Eg håpar verkeleg den skuldige vert teken for det, og får si straff!

Heiar på deg - heile vegen!

Anonymous said...

Håper de klarer å ta den personen som har gjort dette, og at h*n får den straffen h*n fortjener. Tenker masse på deg vennen Klem fra Renate

Linda said...

Lavmål av personen som har gjort dette. Heier på deg, vennen!

Klem Linda

Lene said...

Tusen takk for støtten:) Det betyr mye. Jeg er så heldig og har mange gode venner :) klem

Anonymous said...

Kjære Lene.
Det var noen stygge overgrep du har vært utsatt for. Synes du var tøff og viser mot ved å anmelde de. Håper virkelig den skyldige blir tatt og får sin straff.

Varm klem fra Tonje