Friday, May 2, 2008

Besøk av Martine med familie :D

Ja, i går, torsdag 1.mai fikk vi besøk langveis fra!
Min bestevenninne hjemmefra, hennes mann og dattra deres, Martine på 3 år :)
Var så utrolig koselig å få sett litt til de. Det blir rett og slett altfor skjelden! Vi bor jo så langt fra hverandre, og når vi først treffes er det et par timer. Det er ikke nok syns vi..
Derfor gleder vi oss masse til å flytte til Sunnmøre neste år! Da skal vi ha jenteturer på byen, både med barn og uten barn ;) Oh yes my dear, da skal vi gjøre byen utrygg, Stinemor!! :D

Det var så kjekt å ha besøk i går! Vi 3 voksne fikk oppdatert hverandre litt, sladra litt og bare snakka. Mens småjentene lekte som 2 engler :)
De hadde sine diskusjoner, men det skal bare mangle med to enebarn ;)

Det er så rart, Stine.. Husker så godt når vi to ble venner. Det var i en barnebursdag, og vi fant tonen med en gang. Fra den dagen var vi bestiser. Vi satt på dissa på skolen mens vi planla hvem vi skulle bli sammen med, fordi de måtte jo være venner, slik at vi kunne fortsette å være sammen selv om vi fikk kjærester.. :)
Husker når du var syk. Hvor utrolig redd jeg var for deg. Kom på sykehuset og der lå du i respirator. Kommer aldri til å glemme den følelsen.
Vi snakka i telefonen hver dag, mamma har sagt at du var en del av familien. Det var derfor de valgte deg til fadder på Emma, søstra mi og. Fordi de visste at du kom til å være i livet vårt for alltid.
Vi spilte i korpset sammen, overnatta, skreiv skoledagbøker, var døøødelig forelska i en drøss gutter, og vi krangla aldri!!

Husker da du var fadder på Sanna min, hvor glad du var på mine vegne, og når du fortalte at du skulle ha Martine. Hvordan jeg satt hjemme og gråt da jeg ikke kunne komme i dåpen hennes. Det var en utrolig trist dag for meg.. Hadde så lyst å være der. Hvordan jeg sippa den dagen jeg fikk melding om at du hadde gifta deg. Er så glad for at du traff Bjarne Martin..

Og nå har vi to jenter på samme alder, og de har alle muligheter for å bli gode venner :) Vennskapet ditt betyr så mye for meg. Jeg vet at du alltid er der. Nå har det gått en del år der vi ikke har hatt så mye kontakt som før. Det blir sånn når man er travel på hver sin kant, og ikke bare kan stikke innom på besøk. Men da vi treffes er det som om vi aldri har vært borte fra hverandre :)
Jeg er så glad for at du har funnet lykken, og unner deg det 100%!
Og for ei nydelig jente dere har fått!! *sippe*

Masse gla i dere alle 3! Klemmer fra Lene (og Sanna).




No comments: