Monday, May 12, 2008

Den første badedagen

Lørdag 10.mai var det bare å innse det: Det var den første sommerdagen. :)
Jeg bar ut plaskebassenget i hagen. Siden hybelvertene som har nøkkelen til kjelleren med hageslangen var borte, så ble bassenget fylt med ren muskelkraft fra mor i huset. (Oh Yeah!! Girl-Power!!) Ut og inn med bøtter. (Og påfølgende gangsperr dagen etter.. :P )
Da jeg var ferdig med å bære, var det ca 10 cm vann i bassenget, og frøken stakk tåa i vannet. "Kaaaldt! Du må hente varmevatn!!" Så da var det bare å bære 5 bøtter til da..

Men suksess ble det :) Sanna lå nedi hele dagen, kun med små matpauser og varmepauser i sola. Mamman satt med Guillou-boka si og kosa seg i sola.
Og litt fotografering ble det. Spesielt da Sanna henta syden-utstyret sitt; Dykkermaske, snorkel og svømmeføtter. Jeg lo godt da ja :D

Her kommer noen bilder av svømmeren..

Og så må jeg bare si: Vi eeelsker sommeren :D





1 comment:

Rosa said...

No er det visst frykteleg lenge sidan eg har vore her. Det der såg så deilig ut - sydenstemninga sat som eit skudd :) Håpar me får mange mange slike dagar i sommar!!