Monday, May 12, 2008

"Mamma, ei elska deg.."


I dag var mamman helt gåen. Jeg var så trøtt. Jeg sovna rett som det var 10 minutter under Barne-TV.
Jeg våkna av lille frøken som hadde henta et teppe som ho forsiktig bredde over meg. Jeg lata som jeg fortsatt sov. Ho løpte inn på rommet sitt og henta bamsen som ho fikk av momo og avva, som ho må ha i senga for å få sove. Ho la den forsiktig inntil ansiktet mitt.
Så bøyde ho seg ned, og kyssa meg på kinnet. Så hviska ho inn i øret mitt:
"Ei elska deg, mamma.."

Du kan tro tårene silte. Snill, gode, omtenksomme datteren min.
Jeg pleier å hviske det øret hennes hver natt når jeg går og legger meg. Men ho vet tydeligvis om at jeg gjør det..

Livet er herlig, og jeg har verdens beste unge.

1 comment:

Anonymous said...

Den jenta der er bare helt utrolig!!! :rørt: