Sunday, May 25, 2008

Gode venner..

får man aldri for mange av.

Og nå må vi si hadet til 6 stk som har sått mitt hjerte nær lenge.
Det er Åslaug sin familie og Susi og Guri. Vi fikk unger samtidig, i juli/august-04. Etter det har vi møttes med jevne mellomrom. Vi har diskutert det meste, og vi er forunderlig like. Tror aldri vi har vært skikkelig uenige ;) Det har vært ett trekløver med damer (og Jan Ove når jeg har vært på besøk der.) og ett trekløver med jenter. Og nå må vi bryte opp..

Siden vi flytter vet vi ikke helt når og hvor ofte vi får se de.
Og det er utrolig trist.
Tårene trillet da vi satte oss på toget i går etter Åslaug-besøk. Kondoktøren så rart på meg neg når jeg hiksta frem "Bergen" mellom hulkene. Guri og Susi fikk vi ikke sagt hadet til, siden vi reiser hjem tidligere enn planlagt. Men vi hadde en suuper tur på teateret med de i begynnelsen av mai. Så hakkebakkeskogen, og det var så koselig.

Tusen takk for at vi har fått bli kjent med dere, for at dere alltid har stilt opp for oss, for at dere tenker på oss og fordi vi har blitt så gode venner.
Åslaug: Snill, omtenksom, goood venninne, godheten selv.
Guri: Har alltid gode råd, stiller opp, omtenksom,er så god som gull.
Jan Ove: Har blitt en god venn, snill, omtenksom, brassband-nerd ;) hihi
Hedvig: Skjønne jenta. ALLID blid og ler så det verker inni hjertet mitt.
Oda: Gode, snille Oda. Alltid en klem å få, tillitsfull,
Susi: Rolig, spilloppmaker, det lyyyser utav øynene hennes og ho har alltid et lurt smil og en klem å gi.

Masse glad i dere alle sammen. Alle er velkommen på besøk til oss neste år!!
-klem


Sanna og Oda hadde te-selskap lørdags morgen :D



To gode venner sa adjø lørdags ettermiddag..



Tre gode jenter på besøk hos meg og Sanna tidligere i år. Senga mi er tydeligvis god å hoppe i ;)



Frøken-litt-krøll, frøken-krøll-i-krøll og frøken null-krøll :)



*sippe-sippe* Gode jentene..

2 comments:

Anonymous said...

Takk for fine ord om meg og mine :) Du er ei god jente som vi kommer til å savne kjempemasse! Håper det blir mulig med en liten visitt i sommer.

Rosa said...

Sjå kor fine jenter me har!

Håpar de har det fint der heime, me gler oss til å sjå deko att, kortid det enn måtte bli.

Stor klem!