Sunday, August 24, 2008

I august

flytta jeg og pappa alle tingene mine opp 3 etasjer her i Volda. Vi fikk bare en 2-roms, og det var fullt, trangt og langt opp når man er sliten etter en lang dag.
Men vi fikk pakka alt ut av kassene sine og fant en plass.

Ikke før vi var ferdige, ringte det en telefon, og vi fikk tilbud om en 3-roms. HELT i 1.etasje. Jeg kunne jo ikke takk nei, for vi kunne ikke bo i den lille leiligheten i 3 år uansett. Så vi måtte bare gjøre dette her nå.
Da var det bare å pakke sammen igjen, og dra alt ned trappene. Nå er alt på plass, og jeg er helt gåen. Rett og slett.
Nå skal jeg ikke flytte før om 3 år!!! Basta!

Men jeg må få tilføye at det har blitt riktig koselig, og nå kan Sanna kose seg på rommet sitt, med egen stooor seng, jeg med egen dobbeltseng og så har begge god plass. Det blir så fint så :) Legger ut bilder om noen dager da vi har fått alt på plass ;)

No comments: