Saturday, December 12, 2009

Nå har jeg blitt etterlyst i alle kanter, så jeg må vel gi lyd fra meg :)

For å fortelle kort, så har det vært store problemer å få internettlinje her, fordi alle linjene er sprengte. Men nå har det endelig ordnet seg!

Høsten har vært travel, og jeg skjønner vel egentlig ikke helt hvor dette semesteret ble av... Vi begynte i august, og nå er det over! JEG ER HALVVEIS UTDANNET SOSIONOM :D Det er så deilig!! Et semester igjen, så praksis nesten ett semester, så bachelor-skriving. Så ferdig! Da blir det nok Ålesund, Molde eller Trondheim på oss tenker jeg :) Gleder meg til å flytte til en by igjen, det er nok bare å innrømme det: Jeg er ei ekte byjente! Og Sanna har litt flere tilbud i en by, både med dans og musikk.

Kjenner at jeg er sliten av år 2009. Det har vært et år med mye bekymringer, sorger og omveltninger. Dette er året Sanna sitt liv ble snudd på hodet. Men vi har taklet det etter hvert, og det ser ut som at Sanna har det bra. Jeg og Sanna har et veldig åpent forhold som tåler såte tema, og jeg er så glad for at hun er et sånt barn som snakker om ting, ikke bare stenger det inne. Hun snakker om pappan med barn i barnehagen, med de som kommer på besøk til oss, og til folk hun har begrenset kontakt med (f.eks aktivitørene på ferie i Tyrkia). Det er tydelig at det hjelper for henne å snakke masse om det, og da er det det vi gjør.

Ellers går det bare bra med oss. Vi har det fint, og koser oss her i Volda med juleforberelser og advent. Jeg er ferdig med eksamen, og kan bare nyte disse dagene før jula setter inn :) I dag har vi laget pepperkakehus og julepynt. I morgen er det bursdagsbesøk og "Polarekspressen" på DVD som er planen.

Skal legge ut bilder fra Tyrkia i morgen tenker jeg. Det var heeerlig!

No comments: