Wednesday, April 30, 2008

Kjære Sanna


Du er det beste som har hendt meg. Tusen takk for at du er den du er. Du betyr hele verden for meg, og når jeg ser deg inn i øynene så betyr alle bekymringene ingenting..

Elsker deg, jenta mi.. Takk for at du valgte å komme til meg og lot meg bli mamman din.

Legger ved et fint, lite dikt jeg fikk fra damene mine i klubben for et par år siden..

"Tenkte du aldri kjære mor, den gang du ble gravid.
Da ble vi lenket sammen og du følte det ble liv.
I alle drømmer om meg, hvor du planla alt så vel,
da du merket at jeg sparket, da du la deg hver en kveld.

Tenkte du aldri, kjære mor, at kanskje jeg la planer og...
At jeg valgte helt på egenhånd, en mor å stole på.
En mor som luktet søtt og hadde silkemyke hender.
En hjelpsom, kjærlig skapning som kjærlighet meg sender.

Tenkte du aldri, da du planla å få meg.
At jeg lette blandt mange og til slutt så fant jeg deg.
Og da jeg lå i dine armer, og du kikket ned på meg,
da var jeg kjempe lykkelig fordi
jeg valgte deg.."

Jeg elsker å være mamman din :)

1 comment:

Anonymous said...

Det diktet kjenner eg att ;) og eg veit ikkje mange det kunne passa betre på. De to høyrer saman - de er som to dråpar vatn.

Og me er så glad i begge to

*klem*