Tuesday, April 29, 2008

Love of my life

Jah, det er 2 kjærligheter i livet mitt.. Sanna selvfølgelig, og så hooornet mitt :D
Kjøpte først Yamaha-horn for konfirmasjonspengene, men da jeg begynte i Manger og skulle på folkehøyskolen, så ville jeg ha Besson.
Det ble dette her.. Og jeg elsker det! Jeg skal aldri bytte det ut, ikke for alle triggere og fancy ting i hele verden som kommer på de nye York og Prestige-horna. Mitt er bare det beste, og det har til og med fått navn! Blåsrun. Det ble døpt da jeg gikk på Manger fhs. :)

Var på en York-stand i helga, og da sa de at nesten alle hornistene i Norge bare vil ha sølv-horn. merkelig! Syns klangen er helt annerledes i lakk. Mye mykere og større..

Legger ved noen bilder av herligheten, og så får der bare nyte det :D
Det er inkludert strips og litt riper og sånn. Men det hører med ;) Skulle hatt rosa strips!!



No comments: