Monday, August 11, 2008

Mor i huset





Ja, det er ikke så ofte mor i huset viser seg fram. Mest fordi det er jeg som er fotografen! Kan kanskje oppdatere litt om meg da. 25 år er jeg, skal studere barnevern nå i høst i Volda. Spent er jeg absolutt! Det er dette jeg vil jobbe med. Barn sine rettigheter. For systemet her i llandet er sykt. Det er ikke barns rettigheter det er snnakk om, men foreldrenes. HELT feil fokus! Dette kan jeg diskutere om lenge altså, så vit hva du begir deg ut på om du starter en diskusjon:P

Verdens mest lykklige alenemamma tror jeg trygt jeg kan si jeg er!! :) Vi har det flott sammen vi 2. Vi hører sammen.

Håper jeg får spilt en del i år med Molde Brass. Musikk er jo den store hobbyen min. Det er det jeg liker å drive med. Håper også jeg finner noen å spille med her i høst. Da er det litt lettere å motivere seg :) Det å få spille med mange andre, få lov til å uttrykke seg gjennom musikk er flott. Jeg kan glatt begynne å tute fordi jeg syns musikken er så vakker eller trist. Frysninger får jeg hele tiden.
Hjemme hører vi på musikk hele tiden. Det er en stor del av livet mitt, rett og slett!

Ellers er det fint lite nytt i livet mitt. Jeg er fortsatt den rolige Lene, drømmeren. Jeg tenker mye. På alt og ingenting. Jeg kan "forsvinne" og være i min egen verden ganske så lenge. Jeg er fortsatt den som kan få latterkrampe av bare å tenke på en morsom episode.
Den som virkelig ønsker å finne en bra kar. Jeg er da ikke så kravstor? Jeg trenger ingen prins på en hvit hest. Bare en som er snill, som ikke bryter seg inn på mailkontoer og sånn, en som liker meg, en som er litt lik meg. En som er snill og omtenksom. Og det verste er at jeg vet hvem jeg vil ha. Hvorfor kan jeg ikke bare glemme han da? Hvorfor kan man ikke bestemme over hjertet sitt? *sukk*
Nei, Åslaug. Vi får håpe at dine spådommer slår til. At det kommer en kjekkas på trehjulssykkel og henter meg!

Hehe. Det var årets hjertesukk tror jeg. Godt å få det ut!
Her er hvertfall noen bilder av meg ;)Kan hende jeg tar de bort fortere enn svint, for dette er ikke likt meg, å vise meg fram. Pyyyton!!

No comments: